شاراپووا قید حضور در المپیک توکیو را زد

به گزارش عینک ورساچه، ماریا شاراپووا برای حضور در یک مسابقه بین المللی که همزمان با المپیک توکیو برگزار می شود، اعلام آمادگی کرد تا ظاهرا قید حضور در المپیک 2020 توکیو را زده باشد.

شاراپووا قید حضور در المپیک توکیو را زد

به گزارش عینک ورساچه و به نقل از insidethegames، تنیس باز نامدار روسیه که در المپیک 2012 لندن پرچمدار کاروان روسیه بود و به مدال نقره المپیک هم رسید، در المپیک 2016 به دلیل محرومیت 15 ماهه دوپینگ، غایب بود و حالا هم ظاهرا قصد حضور در المپیک 2020 توکیو را ندارد.

شاراپووا که امسال به دلیل جراحی شانه دور از میادین بوده است، تا رنکینگ 131 جهان نزول کرده است. شاراپووا اگر جزو چهار نفر برتر زنان روسیه باشد، می تواند جواز حضور در المپیک را بدست آورد اما در حال حاضر در رنکینگ روسیه نفر چهاردهم است.

شرایط شاراپووا زمانی پیچیده تر می شود که ورزشکاران این کشور به دلیل رسوایی های مربوط به دوپینگ، از حضور در المپیک توکیو زیر پرچم روسیه محروم شده اند و اگر هم به ورزشکاران روسی جواز حضور در المپیک زیر پرچم کمیته بین المللی المپیک داده شود، احتمالا شاراپووا بخاطر سابقه دوپینگ این امکان را نخواهد داشت.

اخیرا شاراپووا اعلام کرده در دو مسابقه از رقابتهای World TeamTennis که همزمان با بازیهای المپیک توکیو است، شرکت خواهد کرد و این موضوع نشان می دهد که او قید حضور در المپیک 2020 را از حالا زده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "شاراپووا قید حضور در المپیک توکیو را زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاراپووا قید حضور در المپیک توکیو را زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید