سقوط مرگبار هواپیمای آمریکایی حین برخاستن از فرودگاه

به گزارش عینک ورساچه، منابع رسانه ای آمریکایی گزارش دادند که سقوط و آتش سوزی یک هواپیما در فرودگاه دکالب-پیتچر استان جورجیا، جان حداقل چهار نفر را گرفت.

سقوط مرگبار هواپیمای آمریکایی حین برخاستن از فرودگاه

به گزارش گروه بین الملل عینک ورساچه، هواپیمای سسنا 210 آمریکایی در یک فرودگاه استان جورجیا حین بلند شدن از زمین دچار سانحه مرگبار شد.

رسانه های آمریکا به نقل از مقام های اداره هوانوردی فدرال این کشور خبر دادند، حداقل چهار نفر در نتیجه سقوط هواپیمای سسنا 210 کشته شدند.

شبکه سی ان ان در این باره گزارش داد: بنا بر اعلام اداره هوانوردی فدرال، یک هواپیمای تک موتوره حین برخاستن از زمین در فرودگاه سقوط کرد و آتش گرفت.

جئسون دنیلز سخنگوی اداره آتش نشانی شهرستان دکالب استان جورجیا بیان کرد، در نتیجه بروز این سانحه برای هواپیما سسنا 210، چهار نفر کشته شدند.

طبق اعلام مقام های آمریکایی، این هواپیما ساعت 1:11 بامداد آدینه (به وقت محلی جورجیا) می خواست از فرودگاه دکالب-پیتچر پرواز کند اما دچار سانحه شد و سقوط کرد.

طبق گزارش سی ان ان، اداره هوانوردی فدرال آمریکا و هیات ملی ایمنی ترابری درباره این سانحه تحقیق خواهند کرد. هیات ملی ایمنی ترابری، یک سازمان مستقل در دولت آمریکا است که آنالیز حوادث ترابری مسئولیت این نهاد است.

ص

منبع: خبرگزاری فارس

به "سقوط مرگبار هواپیمای آمریکایی حین برخاستن از فرودگاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سقوط مرگبار هواپیمای آمریکایی حین برخاستن از فرودگاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید