رونالدو دست به هر چیزی می زند طلا می گردد

به گزارش عینک ورساچه، مهاجم پرتغالی با حضورش در یوونتوس سود قابل توجهی به این تیم رسانده است.

رونالدو دست به هر چیزی می زند طلا می گردد

به گزارش عینک ورساچه و به نقل از آس، کریستیانو رونالدو به نظر می رسد پادشاه میداس (شاه یونانی) است چون هر چیزی را که لمس می نماید تبدیل به طلا می گردد. ستاره پرتغالی با پیوستن به یوونتوس نیز این ویژگی را از دست نداد. باشگاه ایتالیایی پس از حضور این بازیکن بیش از یک میلیون پیراهن فروخته است (یک میلیون و 315 هزار پیراهن).

با توجه به قیمت 130 یورویی پیراهن یوونتوس می توان تخمین زد فروش 170 میلیون یورویی در سطح دنیا داشته است.

تاثیر رونالدو تنها در فروش پیراهن قابل توجه نبوده است. هم چنین درآمدزایی از اسپانسر و تبلیغات سود را از 86.8 میلیون یورو به 108.8 میلیون یورو افزایش داده است (21.9 میلیون بیشتر از قبل). هم چنین باید به تعداد طرفداران اشاره نمود که 38 میلیون افزایش پیدا نموده و به 423 میلیون رسیده است (این آمار توسط شرکت نیلسن اسپورت با آنالیز 45 کشور ارائه شده است). این موضوع موجب شد تیم تورینی سه پله در رنکینگ طرفداران صعود کند و از صندلی یازدهم به هشتم برسد تا اسپانسرهای بیش تری را جذب کند.

فروش یک میلیون و 315 هزار پیراهن نشان می دهد حضور رونالدو برای تیم ایتالیایی خیلی سود داشته است حتی با این که باشگاه برای خریدش مجبور شد هزینه زیادی کند. ستاره پرتغالی در تابستان سال گذشته با قراردادی به ارزش 100 میلیون یورو به تیم ایتالیایی پیوست. این انتقال در درآمدزایی شخصی باشگاه نیز تاثیرگذار بوده است.

علاوه بر این، فروش میلیونی پیراهن های یوونتوس این باشگاه را در میان 10 تیم برتر رنکینگ در این زمینه قرار داده است. در صدر فهرست منچستریونایتد با 4 میلیون و 950 هزار دیده می گردد. سپس لیورپول با 3 میلیون و 943 هزار یورو واقع شده است. بایرن مونیخ که 3 میلیون و 475 هزار فروش داشته است در رتبه سوم جای دارد. صندلی چهارم به رئال مادرید با فروش 2 میلیون و 920 هزار پیراهن اختصاص دارد. سپس بارسلونا با 2 میلیون و 755 هزار در رتبه پنجم دیده می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "رونالدو دست به هر چیزی می زند طلا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونالدو دست به هر چیزی می زند طلا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید