جشنواره برگزار نکنید اگر ...

به گزارش عینک ورساچه، مدیرکل دفتر بازاریابی و تبلیغات گردشگری از استان ها خواست: اگر جشنواره ها و نمایشگاه های گردشگری موج سفر ایجاد نمی کند، برای مردم منفعت مالی ندارد یا سبب دلخوری مردم می گردد، از برگزاری آن ها خودداری نمایند.

جشنواره برگزار نکنید اگر ...

بخشنامه دفتر بازاریابی و تبلیغات وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به مدیران استان ها در عین حال که یادآور شده است بخشی از فعالیت های ادارات کل تابعه استانی، برگزاری رویدادها اعم از نمایشگاه ها، جشنواره ها و همایش های گردشگری با موضوع و سیاستگذاری این دفتر است، بر استفاده از ظرفیت رویدادها برای ایجاد موج سفر و توسعه گردشگری استان تاکید نموده و در نتیجه لازم دانسته مدیران میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ها با هوشمندی و با حضور موثر در بین مردم و با درک صحیح از شرایط و گرفتاری های مردم شریف ضمن مشورت با مقامات استانی در مورد این گونه فعالیت ها، دقت بیشتری به عمل آورند و اثرات مالی و اجتماعی رویدادها بویژه در افکار عمومی و به نفع مردم را همیشه مدنظر قرار دهند.

دربخش دیگر این بخشنامه آمده است: در شرایطی که در بعضی استان ها مسائلی نظیر سیل، آب گرفتگی، معضلات پس از لزله و یا سایر مسائل و تنگناهای اجتماعی و مالی محسوس دارند، از برگزاری رویدادهای گردشگری که ممکن است موجب دلخوری مردم گردد، خودداری کنید.

همچنین توصیه شده است: همه فعالیت های اجتماعی ما باید همسو و با خواست و مطالبات مردم و با هدف ایجاد روحیه شادی و نشاط اجتماعی باشد و یا این که در ایجاد موج سفر به استان و توسعه گردشگری که منفعت مالی برای مردم ایجاد می نماید موثر باشد. بنابراین چنانچه بعضی از رویدادها این اثرگذاری را را ندارند ضرورتی به برگزاری آن نیست.

منبع: دنیای سفر

به "جشنواره برگزار نکنید اگر ..." امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره برگزار نکنید اگر ..."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید