چه خبر از جابجایی باشگاه پرسپولیس؟

به گزارش عینک ورساچه، بر خلاف اخبار منتشر شده در یکی از رسانه ها توافقی بین باشگاه پرسپولیس و مدافع باشگاه شهرخودرو انجام نشده است.

چه خبر از جابجایی باشگاه پرسپولیس؟

به گزارش گروه ورزشی عینک ورساچه، در حالی که یکی از رسانه ها خبری در رابطه با توافق علی نعمتی مدافع میانی و سمت چپ باشگاه شهرخودرو با مدیران باشگاه پرسپولیس منتشر نموده بود اما انتشار این خبر با واکنش مدافع شهرخودرو روبه رو شد و خاطرنشان کرد توافقی در کار نیست.

یحیی گل محمدی که اولویت خود را در جابجایی نیم فصل روی تقویت خط دفاعی این تیم گذاشته است در حالی که گفته می شد شاگرد سابق یحیی در شهرخودرو با این تیم به توافق رسیده است اما نعمتی در گفت و گویی خاطرنشان کرد: با شهرخودرو قرارداد دارم و در این تیم خواهم ماند. در این شرایط درست نیست که آقا سید را تنها بگذاریم. به هر حال هر بازیکنی پیشنهاد دارد اما بازیکنان به قراردادشان پایبند هستند.

نعمتی که یکی از گزینه های یحیی گل محمدی برای تقویت خط دفاع پرسپولیس بود با بیان این صحبت ها قصد حضور در جمع قرمزهای پایتخت را ندارد و می خواهد فوتبالش را در مشهد و شهر خودرو ادامه دهد.

پرسپولیس که بعد از جدایی شجاع خلیل زاده هنوز پیروز به جذب جایگزینی برای او نشده است در چند بازی گذشته این تیم و بعد از مصدومیت محمد حسین کنعانی زادگان به اجبار از کمال کامیابی نیا هافبک دفاعی این تیم در خط دفاعی و در کنار سیدجلال حسینی استفاده کرد.

باید به انتظار نشست و دید که بالاخره یحیی گل محمدی پیروز خواهد شد مدافع مورد نظر خود برای حضور در جمع قرمزها را جذب کند یا خیر.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "چه خبر از جابجایی باشگاه پرسپولیس؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه خبر از جابجایی باشگاه پرسپولیس؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید