پرسپولیس جای بازیکن معمولی نبود، نتایج عادی در زمان طلاییِ سرخ ها

به گزارش عینک ورساچه، جواد منافی در تبادل نظر با خبرنگاران، درباره نتایج پرسپولیس در هفته های اخیر که باعث شده تا این تیم به رتبه ششم جدول سقوط کند، گفت: سال جاری شرایط برای پرسپولیس متفاوت تر از سال های گذشته است. این تیم دچار چند عامل منفی در نتیجه گیری شده است. پرسپولیس همواره بازی مالکانه انجام می داد اما بازیکنانی که از این تیم در تابستان جدا شدند باعث شدند تا پرسپولیس در هفته های ابتدایی سر در گم بازی کند.

پرسپولیس جای بازیکن معمولی نبود، نتایج عادی در زمان طلاییِ سرخ ها

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به عملکرد خریدهای تابستانی این تیم اضافه نمود: بازیکنانی که جذب شده اند نتوانستند پرسپولیس را به اوج برگردانند. بازیکنان خط هافبک و حمله پرسپولیس معمولی هستند. آنها باید می دانستند به جایی شبیه به تیم ملی آمده اند. پرسپولیس دیگر جای بازیکن معمولی نبود. آنها اصلاً تأثیرگذار نیستند و کار خاصی انجام نمی دهند. مهره هایی که بتوانند بار تاکتیکی را بر دوش بکشند و بتوانند خلاقیت داشته باشند.

او درباره عملکرد سایر بازیکنان پرسپولیس تاکید نمود: افت برخی از بازیکنان قدیمی هم مزید بر دلیل شده است. آنها مصدومیت های زیادی را هم در همین ماه ها تجربه نموده اند.

منافی توضیح داد: به نظرم می توان از مهدی ترابی و عیسی آل کثیر به عنوان بازیکنانی نام برد که هنوز شرایط ایده آلی پیدا ننموده اند. ترابی بعد از بازی های تیم ملی ایران شرایط آرمانی قابل قبولی نداشته است.

وی با اشاره به تاکتیک های پرسپولیس در ملاقات مقابل طرفدار تهران گفت: کادر فنی پرسپولیس با داشته های خود تاکتیک تیم را طراحی می نماید. پرسپولیس در همین بازی یکطرفه با طرفدار هم خلق موقعیت کمی داشت و توپ را فقط در اختیار خود نگه داشت.

منافی درباره اشتباهات حامد لک نیز توضیح داد: حامد لک به هیچ وجه مثل سال قبل نیست. پرسپولیس همواره در دفاع خوب بود اما این بار نشان داد شرایط خوبی ندارد. حامد لک باید رهبری خط دفاعی را هم بر عهده داشته باشد نه اینکه خودش تبدیل به نقطه ضعف گردد.

مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در سرانجام اعلام نمود: پرسپولیس طلایی ترین هفته های لیگ را از دست داد. امتیازات در بالای جدول خیلی به هم نزدیک است. بازی های متوالی پرسپولیس در تهران فرصت طلایی بود اما نتایجی که به دست آمد بسیار معمولی بوده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "پرسپولیس جای بازیکن معمولی نبود، نتایج عادی در زمان طلاییِ سرخ ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس جای بازیکن معمولی نبود، نتایج عادی در زمان طلاییِ سرخ ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید