وعده اعطای تسهیلات کم بهره به چاپخانه های استان کردستان

به گزارش عینک ورساچه، به گزارش خبرنگار خبرنگاران در کردستان، عیسی فلاحی امروز در بازدید از چاپخانه های شهر سنندج گفت: چاپخانه های استان در ایام شیوع کرونا با از خودگذشتگی و فعالانه به کار و کوشش ادامه دادند.

وعده اعطای تسهیلات کم بهره به چاپخانه های استان کردستان

وی اضافه نمود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با تمام امکانات در صدد برطرف مسائل چاپخانه های استان است که از جمله آن اعطای تسهیلات بانکی کم بهره و یاری به برطرف مسائل ساختاری که بیشتر چاپخانه های به نوعی با آنها درگیرند، از جمله این راهکارهاست.

سرپرست معاونت امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با بیان اینکه کارکردهای مختلف و تاثیرات گسترده صنعت چاپ در جامعه از اهمیت خاصی برخوردار است، اسم کرد: این صنعت در بطن خود ارتباط بسیار گسترده ای با هنر و فرهنگ دارد و این امر اهمیت آن را دوچندان می نماید.

فلاحی که در این بازدید رئیس اتحادیه عکاسان و چاپ و نشر سنندج هم حضور داشت، گفت: برگزاری جلسات با مدیران چاپخانه ها به منظور جمع آوری مسائل و نارسایی آنها در دستور کار ویژه کارگروه چاپ و نشر اداره کل ارشاد است.

نبود بیمه تامین اجتماعی کارکنان چاپخانه ها، همکاری امور مالیاتی استان در زمینه مالیات برارزش اضافه نموده، فراهم شدن زمینه بهره مندی از تسهیلات و تخفیفاتی در این زمینه برای صنعت چاپ استان در این شیوع کرونا، اعطای تسهیلات بانکی کم بهره به این حوزه و معین نرخ پایه برای فعالیت ها و خدمات چاپی در سطح استان از سوی وزارتخانه از جمله مهمترین درخواست های مدیران چاپخانه های کتبیه، مولوی و ساینا در شهر سنندج در این بازدید از سرپرست معاونت امور فرهنگی و رسانه ای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان بود.

در سرانجام از سوی سرپرست معاونت فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با اهدای گل و شیرینی از مدیران و کارکنان چاپخانه های مذکور قدردانی و روز ملی صنعت چاپ را به آنها تبریک و تهنیت گفتند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "وعده اعطای تسهیلات کم بهره به چاپخانه های استان کردستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وعده اعطای تسهیلات کم بهره به چاپخانه های استان کردستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید