هشدار مقامات سابق آمریکا درباره سیاست های ترامپ علیه ونزوئلا

به گزارش عینک ورساچه، تهران-خبرنگاران- شماری از مقامات سابق اطلاعاتی و امنیتی آمریکا به دونالد ترامپ نسبت به سیاست هایش در قبال ونزوئلا، افتادن در دام تجاوز به کشوری دیگر و احتمال تقابل نظامی با روسیه بر سر ونزوئلا هشدار دادند.

هشدار مقامات سابق آمریکا درباره سیاست های ترامپ علیه ونزوئلا

به گزارش روز سه شنبه عینک ورساچه به نقل از خبرگزاری پرنسالاتینا، در بیانیه این مقامات سابق آمریکا عنوان شد که به نظر می رسد سیاست های کنونی دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در قبال ونزوئلا در لبه پرتگاه و شیب خطرناکی قرار گرفته که ممکن است منجر به شروع جنگ در ونزوئلا و همچنین تقابل نظامی با روسیه گردد.

امضانمایندگان این بیانیه عنوان کردند با توجه به دهه ها سابق و تجربه، به ترامپ توصیه می نمایند در راستا تایید اقدام نظامی فاجعه بار در ونزوئلا گام برندارد.

این مقامات سابق آمریکا تاکید کردند که اقدامات امریکا در قبال ونزوئلا در راستا نادرست فقط منجر به تشدید بحران در این کشور آمریکای لاتین می گردد.

آنها همچین اعلام کردند که ترامپ مشاوره های اشتباه از سوی مشاوران اصلی اش از جمله سناتور مارکو روبیو، جان بولتون، الیوت آبرامز و مایک پمپئو دریافت می نماید.

ونزوئلا از روز 28 ژانویه (8 بهمن ماه) که خوان گوایدو رئیس مجلس ملی این کشور در خیابان های کاراکاس خود را رئیس جمهور قانونی خواند، دچار بحران داخلی و بین المللی شده است.

آمریکا بلافاصله گوایدو را به عنوان رئیس دولت موقت در این کشور به رسمیت شناخت و خواهان کناره گیری مادورو از قدرت و برگزاری انتخابات زودهنگام شد

اروپام**9234**2040

منبع: ایرنا

به "هشدار مقامات سابق آمریکا درباره سیاست های ترامپ علیه ونزوئلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار مقامات سابق آمریکا درباره سیاست های ترامپ علیه ونزوئلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید