سود سهام عدالت 63 هزار نفر برگشت خورد ، انجام واریزی ها تا پایان خرداد ماه

به گزارش عینک ورساچه، به گزارش تجارت نیوز، دو ماه از آغاز واریز سود سهام عدالت می گذرد اما هنوز برخی از سهام داران هیچ گونه دریافتی نداشته اند.

سود سهام عدالت 63 هزار نفر برگشت خورد ، انجام واریزی ها تا پایان خرداد ماه

این سود سهام عدالت که در واقع مربوط به سود شرکت ها در سال 97 است، در هفته اول اسفند ماه سال گذشته واریز شد ولی حتی با ورود به سال جدید نیز برخی از واریزی ها انجام نشده است.

از روز دهم اسفند ماه گذشته که زمان واریز سود سهام عدالت تمام شد؛ بسیاری از دارندگان سهام عدالت معترض بودند که چرا با این که سود سهام عدالت را در سال های گذشته دریافت کرده اند اما در اسفند ماه هیچ گونه واریزی نداشته اند.

عمده برگشت خورده ها در بانک ملی

بسیاری از کسانی که سود سهام عدالت خود را دریافت نکرده اند، در کامنتی برای تجارت نیوز نوشته اند که حساب آن ها متعلق به بانک ملی است؛ اظهارات برخی از مخاطبان را در زیر بخوانید.

سود 97 هنوز ندادن تو سایت نوشته واریز شده ولی من که حسابم بانک ملیه نگرفتم تکلیف چیه

میگن واریز شده تاریخ واریز رو در بانک ملی در سایت زدن اما پولی بحساب ما نیومده!!!!!

هر سال برای من و همسرم واریز میشد ولی سال 98 واریز نشده اونم بانک ملی ؟؟؟؟؟برگه سهام یک میلیونی داریم و شماره شبا هم ثبت کردیم !!!!

مگرقرارنبودسهام اونهای اسفندماه واریز نشده پیگیری بشه بنده ازمشمولین هستم خانواده سه نفره هستم برگه یک میلیونی دارم حسابم بانک ملی چراواریزنکردند

سود سهام عدالت من واریز نشده مال سال 98 ولی برا اعضای خانواده واریز شده دلیلش چیه چطور باید بفهمیم بانک ملی هم هستش

سلام مگرقرارنبودسهام اونهای اسفندماه واریز نشده پیگیری بشه بنده ازمشمولین هستم خانواده سه نفره هستم برگه یک میلیونی دارم حسابم بانک ملی چراواریزنکردند

چرا سود سهام عدالت من و همسرم در سال 98 واریز نشد بانک ملی لطفا پیگیری کنید ما که دستمون به جایی بند نیست

همانطور که از کامنت ها مشخص است بسیاری از کسانی که سود سهام عدالت خود را دریافت نکرده اند از مشتری های بانک ملی هستند؛ یعنی این سهام داران شماره شبا حسابی که در بانک ملی دارند را به سامان خصوصی سازی داده اند.

حسن علائی، عضو هیات عامل و معاون واگذاری سهام و بنگاه ها سازمان خصوصی سازی در این خصوص به تجارت نیوز گفت: عمده مشکل واریز نشدن سود سهام عدالت سهام داران در برگشت خوردن واریزی هاست؛ یعنی مبلغ سود واریز شده اما به حساب ننشسته و برگشت خورده است.

وی افزود: بانک ملی به سازمان خصوصی سازی اعلام کرده است که سود سهام عدالت 63 هزار نفر از مشتری های این بانک که از مشمولان سهام عدالت هستند، برگشت خورده است؛ همچنین این مسئله برای دیگر بانک ها نیز وجود دارد.

علائی در خصوص زمان واریز سود سهام عدالت این گروه از افراد بیان کرد: ما در حال بررسی مسائل این افراد هستیم که تا پایان فصل بهار این مشکل برطرف و سود سهام آنها تا پایان خرداد ماه واریز می شود.

در خصوص سود سهام عدالت در سال 98 نیز در ابتدای هفته رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: سود سال 98 سهام عدالت با تشکیل مجامع شرکت ها در تیرماه مشخص می شود و بعد از برگزاری مجمع میزان سود و زمان واریز آن اعلام خواهد شد.

علت برگشت خوردن سود سهام عدالت برخی از افراد را در گزارش زیر بخوانید.

منبع: تجارت نیوز

به "سود سهام عدالت 63 هزار نفر برگشت خورد ، انجام واریزی ها تا پایان خرداد ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سود سهام عدالت 63 هزار نفر برگشت خورد ، انجام واریزی ها تا پایان خرداد ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید