زیدان: در فاز دفاعی خیلی خوب بودیم، درباره داوری حرفی ندارم که بزنم

به گزارش عینک ورساچه، سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید از عملکرد شاگردانش مقابل ختافه راضی است.

زیدان: در فاز دفاعی خیلی خوب بودیم، درباره داوری حرفی ندارم که بزنم

به گزارش عینک ورساچه، زین الدین زیدان که تیم شاگردانش شب گذشته (یکشنبه) در هفته سی ویکم لالیگای اسپانیا در خانه ختافه تن به تساوی بدون گل دادند، پس از این بازی با حضور در کنفرانس خبری گفت: باید به بازیکنانم تبریک بگویم چون بازی آسانی نبود. ما در فاز دفاعی خیلی خوب بودیم و در فاز هجومی چیزی کم داشتیم. به هر حال باید به کارمان ادامه دهیم چون هنوز امتیازهای زیادی برای دریافت باقی مانده است و ما برای کسب این امتیازات بازی خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: بازیکنان ما در این ملاقات عالی بازی کردن و تا آخرین لحظه جنگیدند. این یک امتیاز دیگر بود و باید به کوشش مان ادامه دهیم. تسلیم شدن به معنای این خواهد بود که ما متقاعد شده ایم که پیروز نخواهیم شد. درباره داوری هم حرفی ندارم که بزنم. او برای تصمیک دریافت در زمین مسابقه است و تصمیمش این بود که گل ماریانو در شرایط آفساید به ثمر رسیده است.

سرمربی رئال مادرید که غایبان زیادی در ترکیب تیمش به دلیل مصدومیت و ابتلا به ویروس کرونا دارد، صحبت های خود را اینطور ادامه داد: ما تا آخر فصل خواهیم جنگید و به دستاوردی خواهیم رسید. ما روحیه خوبی داریم و سقفی برای این تیم بابت چیزهایی که می تواند به دست بیاورد، وجود ندارد.

زیدان که در این بازی از چند بازیکن رئال مادرید کاستیا استفاده کرد، در این خصوص گفت: آینده روشنی پیش روی آنهاست. آنها بازیکنان خیلی خوب و بسیار منظمی هستند.

رئال مادرید در حال حاضر با 67 امتیاز در رتبه دوم جدول رده بندی لالیگا و پشت سر اتلتیکومادرید 70 امتیازی است. بارسلونا هم با یک بازی کمتر با 65 امتیاز در رده سوم جای دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "زیدان: در فاز دفاعی خیلی خوب بودیم، درباره داوری حرفی ندارم که بزنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیدان: در فاز دفاعی خیلی خوب بودیم، درباره داوری حرفی ندارم که بزنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید