رکورد پله نوردی با موتورسیکلت در برج میلاد به ثبت رسید

به گزارش عینک ورساچه، داریوش قربانی پیروز شد رکورد پله نوردی با موتورسیکلت را در برج میلاد به نام خود ثبت کند.

رکورد پله نوردی با موتورسیکلت در برج میلاد به ثبت رسید

به گزارش عینک ورساچه, اولین رویداد پله نوردی با موتورسیکلت امروز (پنجشنبه) زیر نظر فدراسیون ورزش های همگانی و توسط داریوش قربانى، قهرمان موتور تریال ایران در برج میلاد تهران صورت گرفت. این اتفاق که توسط فدراسیون ورزش های همگانی به ثبت رکورد نیز رسید با همراهی باشگاه فرهنگی ورزشی زانیار به پایان رسید, به طوری که قربانی در این رکورد تمامی پله های برج میلاد را با موتور در مدت 25 دقیقه و 49 ثانیه طی کرد و به بالاترین طبقه این برج رسید تا این رکورد برای نخستین بار در کشور به ثبت برسد.

داریوش قربانی که سابقه نایب قهرمان موتور ایندرو آسیا, قهرمانی در موتور تریال ایران, قهرمانی در مسابقات قهرمانی دنیا در بول سی تو اسکای و چند عنوان دنیای دیگر را در کارنامه دارد, پیش از این پیروز به ثبت رکورد صعود با موتورسیکلت به بلندترین قله آتشفشانی مخروطی دنیا (دماوند) شده بود.

قربانی درباره این ثبت رکورد برج میلاد گفت: 10 سال است که در رشته موتور تریال فعالیت می کنم. در این رکورد تقریباً 1700 پله برج میلاد را بدون استراحت با موتور طی کرده ام, رکوردی که تاکنون کسی پیروز به انجام آن نشده بود و خیلی خوشحالم که توانستم آن را به ثبت برسانم.

وی راجع به اینکه آیا پیش از این رکوردی مشابه در سطح دنیا به ثبت رسیده بود یا خیر, شرح داد: من هرچه تحقیق کردم چیزی در این رابطه پیدا نکردم, فقط شنیده ام که شخصی قبلاً پله های برج ایفل را با موتور طی کرده است اما همانطور که می دانید برج ایفل ارتفاع و تعداد پله خیلی کمتری نسبت به برج میلاد دارد. البته این رکورد جایی ثبت نشده است و امیدوارم رکورد من در سطح دنیای هم ثبت شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "رکورد پله نوردی با موتورسیکلت در برج میلاد به ثبت رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکورد پله نوردی با موتورسیکلت در برج میلاد به ثبت رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید