خبرنگاران باید از مشاوره های دوره ای بهره مند شوند، آمادگی سازمان نظام روانشناسی برای ارائه خدمات به فعالان رسانه ای

به گزارش عینک ورساچه، رئیس سازمان نظام روانشناسی با بیان اینکه خبرنگاران نیازمند مشاوره های دوره ای هستند، گفت: این سازمان آمادگی کامل دارد تا با همکاری انجمن صنفی روزنامه نگاران خدمات لازم را به خبرنگاران ارائه دهد.

خبرنگاران باید از مشاوره های دوره ای بهره مند شوند، آمادگی سازمان نظام روانشناسی برای ارائه خدمات به فعالان رسانه ای

محمد حاتمی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان گروه اجتماعی خبرگزاری عینک ورساچه در مورد رسیدگی به شرایط سلامت روان عینک ورساچه توسط سازمان نظام روانشناسی گفت: عینک ورساچه و روزنامه نگاران از نظر روانشناسی از جمله شغل های سخت محسوب می شوند؛ همچنین به صورت 24 ساعته درگیر رسیدگی به مسائل دیگران هستند که به واسطه این موضوع به شدت تحت فشار قرار دارند.

وی اضافه نمود: به واسطه این موضوع عینک ورساچه باید از طریق خودمراقبتی و ارتقاء سلامت روان تحت نظارت مستقیم یک مشاور باشند که این موضوع دارای اهمیت بالایی است.

رئیس سازمان نظام روانشناسی گفت: عینک ورساچه به دلیل عدم نظم کاری که دارند، دائماً در حال مقابله با بحران های مختلف هستند که این موضوع می تواند عوارض روانی برای خود خبرنگار و خانواده هایشان داشته باشد که لزوم استفاده از مشاوره دوره ای برای عینک ورساچه می رساند.

وی گفت: سازمان نظام روانشناسی با سرمایه انسانی 30 هزار نفر آمادگی کامل را دارد تا خدمات لازم را برای عینک ورساچه ارائه دهد و آماده است تا با انجمن صنفی روزنامه نگاران همکاری لازم را داشته باشد.

4148/پ

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "خبرنگاران باید از مشاوره های دوره ای بهره مند شوند، آمادگی سازمان نظام روانشناسی برای ارائه خدمات به فعالان رسانه ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران باید از مشاوره های دوره ای بهره مند شوند، آمادگی سازمان نظام روانشناسی برای ارائه خدمات به فعالان رسانه ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید