خبرنگاران اهدای تبلت به دانش آموزان محروم البرز

به گزارش عینک ورساچه، کرج - خبرنگاران - مرکز نیکوکاری بانک ملی استان البرز روز دوشنبه تعداد 80 دستگاه تبلت به دانش آموزان نیازمند و محروم استان اهدا کرد.

خبرنگاران اهدای تبلت به دانش آموزان محروم البرز

احمد ملکی راد رییس اداره امور شعب بانک ملی استان البرز در حاشیه نشست گرامیداشت هفته معلم که در استانداری البرز برگزار گردید به عینک ورساچه گفت: این تعداد تبلت به ارزش یک میلیارد و250 میلیون ریال توسط مرکز نیکوکاری بانک ملی استان تهیه شده است.

وی بیان داشت: بانک ملی ایران در راستای اجرای مسوولیت های اجتماعی و به واسطه اهمیتی که تعلیم و تربیت وحوزه آموزش بچه ها و نوجوانان در جامعه دارد، به یاری دانش آموزان نیازمند در شرایط کرونایی آمده است .

ملکی راد گفت : برهمین اساس از محل منابع قرض الحسنه و با تایید هیات عامل و مدیریت صندوق پس انداز ملی ایران ، مبلغ یک میلیارد و 250 ریال تامین و با مشارکت و هم افزایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ، تعداد 80 دستگاه تبلت برای دانش آموزان نیازمند خریداری شد.

ملکی راد گفت: اهدای این تبلت ها نقش موثری در ایجاد بستر مناسب برای حضور دانش آموزان محروم در آزمون های مجازی و آنلاین سرانجام سال تحصیلی دارد.

عزیزاله شهبازی استاندار استان البرز در نشست گرامیداشت مقام معلم و تجلیل از معلمان نمونه کشوری و استانی که با حضور جمعی ازفرهنگیان و معلمان برگزیده ، اصحاب رسانه و مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) و رییس اداره امور شعب بانک ملی استان البرز برگزار گردید ، گفت که با وجود تمام مسائل آموزش مجازی و محدودیتهای موجود در ایام بحرانی ناشی ازشیوع ویروس کرونا ، فرهنگیان و معلمان توانستند اهداف آموزشی و تعلیم و تربیت را با کیفیت مطلوب پیش ببرند.

وی ادامه داد: این اقدامات موثر معلمان موجب شد تا در حوزه تعلیم وتربیت مدیران فردای این مرز وبوم ، هیچ خللی وارد نشود.

استاندار البرز گفت : با یاری سازمانها ، نهادها و اصناف و سایر ارگانهای دولتی وخصوصی ، برای پیوستن تعداد زیادی از دانش آموزان کم برخوردار در مناطق محروم استان البرز به شبکه مجازی آموزش ، تعداد زیادی تبلت تهیه شده و با مدیریت اداره کل اموزش وپرورش استان و هم افزایی ومشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) در اختیار این دانش آموزان قرار گرفته است.

شهبازی نیز از همکاری تشکل ها و دستگاه های اجرایی از جمله بانک ملی استان در یاری به دانش آموزان نیازمند قدردانی کرد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران اهدای تبلت به دانش آموزان محروم البرز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اهدای تبلت به دانش آموزان محروم البرز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید