حمایت از 7000 طرح پژوهشی ، راستا فراوری محصولات فناورانه هموار شد

به گزارش عینک ورساچه، حمایت از طرح های پژوهشی پژوهشگران یکی از اقداماتی است که جهت تحقیقات و فراوری محصولات فناورانه را هموار نموده است.

حمایت از 7000 طرح پژوهشی ، راستا فراوری محصولات فناورانه هموار شد

به گزارش گروه دانشگاه عینک ورساچه به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی با این اقدام حمایتی خود از سال 92 تا مرداد ماه 1400 بیش از 7 هزار طرح پژوهشی، رساله دکتری، پسا دکتری، کرسی و گرنت پژوهشی را حمایت نموده است. حمایتی فناورانه تا با استفاده از آن پژوهشگران طرح یا پژوهش خود را توسعه دهند و در نهایت منجر به فراوری دستاوردی فناورانه گردد.

بعلاوه با این حمایت به حل مسائل کشور یاری می گردد. زیرا این حمایت بر اساس اولویت های علمی کشور در شاخه های مختلف علوم است. توانمندسازی اعضای هیات علمی و فارغ التحصیلان هم از دیگر اهدافی است که در این کار دنبال می گردد. گرچه دستاورد مهم آن توسعه محصولات ایران ساخت است و علاوه بر آن یاریی برای پژوهشگران است تا پژوهش آن ها ادامه دار باشد و به نتیجه برسد.

بیش از 11 کارگروه علمی و تخصصی در حوزه هایی همانند ریاضی و فیزیک، علوم پزشکی، علوم اقتصاد، فنی و مهندسی، علوم اقتصاد، میان گروهی، هنر و معماری، علوم پایه، کشاورزی و منابع طبیعی و علوم دامی در صندوق فعال هستند که طرح های پژوهشی محققان کشور را دریافت و ارزیابی می نمایند و در صورت تایید نهایی از آن ها حمایت می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "حمایت از 7000 طرح پژوهشی ، راستا فراوری محصولات فناورانه هموار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت از 7000 طرح پژوهشی ، راستا فراوری محصولات فناورانه هموار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید