جزییات ارسال پیامک و واریز وام یک میلیونی حمایتی کرونا

به گزارش عینک ورساچه، سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا وزارت رفاه جزئیات دریافت وام قرض الحسنه یک میلیون تومانی حمایتی کرونا را برای یارانه بگیران بیان کرد.

جزییات ارسال پیامک و واریز وام یک میلیونی حمایتی کرونا

حسین میرزایی در گفت وگو با عینک ورساچه، درباره نحوه ثبت نام و دریافت وام یک میلیونی به یارانه بگیران اظهار کرد: از امشب برای تمامی سرپرستان خانوارهایی که یارانه دریافت می نمایند، پیغامکی با سرشماره v.refah ارسال می گردد.

وی اضافه نمود: این افراد در صورت تمایل برای دریافت تسهیلات باید به وسیله همان خط تلفن همراه، کد ملی خود را در پاسخ به این پیغامک ارسال نمایند.

سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا با بیان اینکه ارسال پیغامک های وزارت رفاه تا آخر هفته ادامه دارد و سرپرستان خانوار تا 31 فروردین ماه فرصت دارند که در صورت تمایل کدملی خود را برای این سرشماره ارسال نمایند تاکید نمود که سیمکارت باید حتما به نام سرپرست خانوار باشد و اگر سرپرست سیمکارتی به نام خود ندارد باید نسبت به تهیه آن اقدام کند.

میرزایی ادامه داد: ارسال کدملی به منزله تاییدیه رسمی است. ما شماره ملی را با شماره تلفن همراه تطبیق می دهیم و فرد باید در لیست یارانه بگیران باشند. در نهایت فهرست را در اختیار سازمان هدفمندی یارانه ها قرار می دهیم.

وی با بیان اینکه تا انتهای ماه مبارک شعبان و اوایل ماه مبارک رمضان این مبالغ به حساب افراد متقاضی واریز می گردد اظهار کرد: این وام قرض الحسنه است و در قالب اقساط 35 هزار تومانی از حساب یارانه افراد کسر می گردد.

سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا همچنین توصیه کرد که مردم مراقب تماس ها و پیغامک های جعلی باشند و در این باره گفت: ما هنوز پیغامکی ارسال ننموده ایم اما مردم آغاز به ارسال پیغام به سرشماره 6369 نموده اند که اصلا نیازی به آن و همچنین مراجعه حضوری نیست.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "جزییات ارسال پیامک و واریز وام یک میلیونی حمایتی کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزییات ارسال پیامک و واریز وام یک میلیونی حمایتی کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید