جدی ترین گزینه حضور در پرسپولیس، مهاجم برزیلی و بلند قامت

به گزارش عینک ورساچه، مدیران باشگاه پرسپولیس درصدد هستند تا با جونیور براندائو قرارداد امضا نمایند.

جدی ترین گزینه حضور در پرسپولیس، مهاجم برزیلی و بلند قامت

به گزارش ، مدیران باشگاه پرسپولیس برای جایگزینی بودیمیر و شریفی به دنبال جذب مهاجم خارجی بودند و اگر چه اعلام شده بود مهاجم جدید پرسپولیس تا روز آدینه به تهران می آید، اما این موضوع منتفی شد و این مساله تا چند روز به تعویق افتاده است.

جونیور براندائو، مهاجم 24 ساله که اکنون به صورت قرضی در تیم گویاس حضور دارد، به باشگاه پرسپولیس نزدیک شده و در روز های اخیر مذاکراتی بین طرفین انجام شده است تا او به صورت قرضی به پرسپولیس بیاید. او که 24 ساله است و سابقه حضور در تیم های ملی پایه برزیل را دارد، با مسئولان باشگاه پرسپولیس برای حضور یکساله در این تیم به توافق رسیده است.

این بازیکن قامتی 187 سانتی متی دارد و در 57 بازی قبلی خود پیروز به ثبت 27 گل شده است.

در پایان لازم به ذکر است، این بازیکن فوتبال حرفه ای خود را از 19 سالگی در تیم یوونتوس برزیل شروع کرد و در اولین فصل پیروز به ثبت 10 گل در 13 بازی شد و پایان با یک و نیم میلیون یورو به تیم لودوگورتس رفت و درحال حاضر به صورت قرضی در تیم گویاس حضور دارد و طبق اخبار منتشر شده این هفته وارد تهران خواهد شد و پس از پشت سر گذاشتن تست های پزشکی، قرارداد خواهد بست.

پیش از این باشگاه پرسپولیس قصد به خدمت دریافت مادیبو مایگا را داشت که این مهاجم به دلیل مصدومیت نتوانست تست های پزشکی ایفمارک را پشت سر بگذراند و مجبور به ترک ایران شد.

لازم به ذکر است، پرسپولیس به جز مهاجم خارجی، علی علیپور، محمدامین اسدی، مهدی عبدی و امیر روستایی را در پست مهاجم در اختیار دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "جدی ترین گزینه حضور در پرسپولیس، مهاجم برزیلی و بلند قامت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدی ترین گزینه حضور در پرسپولیس، مهاجم برزیلی و بلند قامت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید