توئیت های رگباری ترامپ درباره تقلب و تخلف در انتخابات آمریکا

به گزارش عینک ورساچه، رئیس جمهور آمریکا با انتشار پیغام های متوالی در حساب کاربری رسمی خود در توئیتر بار دیگر بر وقوع موارد متعددی از تقلب و تخلف در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تأکید کرد.

توئیت های رگباری ترامپ درباره تقلب و تخلف در انتخابات آمریکا

به گزارش گروه بین الملل عینک ورساچه، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا دوشنبه شب بار دیگر با انتشار پیغام هایی در توئیتر تأکید کرد که در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که رسانه های این کشور نتیجه اش را به نفع جو بایدن اعلام نموده اند، انواع مختلفی از تقلب و تخلف روی داده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی عینک ورساچه بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی عینک ورساچه بخوانید. (کلیک کنید)

دونالد ترامپ ابتدا در حساب کاربری رسمی خود در توئیتر نوشت: تعداد زیادی از آرا تحت تاثیر قرار می گیرند، گوش به زنگ باشید!

وی در توئیت دیگری اعلام نمود: نوادا دارد به منجلابی از آرای تقلبی تبدیل می گردد. مت اسکلاپ و آدام لگزالت [از حقوقدانان عضو ستاد ترامپ] در حال یافتن چیزهایی هستند که افشای آنها کاملاً تکان دهنده خواهد بود.

ترامپ در توئیت سوم اضافه کرد: اوضاع در ویسکانسین بسیار خوب به نظر می رسد. از لحاظ حقوقی تنها به اندکی زمان احتیاج است. این اتفاق به زودی خواهد افتاد!

رئیس جمهور آمریکا در توئیت دیگری یادآور شد: مقامات پنسیلوانیا از نظارت ما بر شمارش بخش زیادی از آرا جلوگیری کردند. یک اتفاق غیرقابل تصور و غیرقانونی در این کشور.

وی در پنجمین توئیت متوالی خود درباره تقلب در انتخابات آمریکا نوشت: جورجیا یک پیروزی عظیم برای ریاست جمهوری [ترامپ] خواهد بود، همان طور که شب انتخابات اینگونه بود!

.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "توئیت های رگباری ترامپ درباره تقلب و تخلف در انتخابات آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توئیت های رگباری ترامپ درباره تقلب و تخلف در انتخابات آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید