برگزاری رویداد مرکز نوآوری جهاد دانشگاهی شهید بهشتی با رویکرد نانو و بایوفناوری

به گزارش عینک ورساچه، سومین فراخوان برگزاری رویداد مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی شهید بهشتی با رویکرد نانو و بایوفناوری در 3 زمینه پایش و پالایش آلاینده های محیط زیست، ازدیاد برداشت نفت و صنایع غذایی، برگزار می گردد.

برگزاری رویداد مرکز نوآوری جهاد دانشگاهی شهید بهشتی با رویکرد نانو و بایوفناوری

به گزارش گروه دانشگاه عینک ورساچه؛ سومین فراخوان برگزاری رویداد مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی شهید بهشتی با رویکرد نانو و بایوفناوری در 3 زمینه پایش و پالایش آلاینده های محیط زیست، ازدیاد برداشت نفت و صنایع غذایی، برگزار می گردد. صاحبان ایده یا محصول اولیه، برای شرکت در این رویداد فناورانه می­ توانند فرم­ های ثبت نام را تکمیل نموده و به همراه رزومه و مستندات طرح، حداکثر تا تاریخ 15 مهرماه سال 1400 به وسیله صفحه ارسال ایده وب سایت مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی شهید بهشتی ارسال نمایند.

پس از انجام ارزیابی اولیه مستندات دریافتی، طرح­ های منتخب برای داوری نهایی دعوت خواهند شد. در صورت اخذ تایید کمیته داوران، ایده ها و محصولات منتخب در فرآیند توسعه محصول وارد می شوند و زیر نظر راهبر (منتور) مورد تایید واحد ارزیابی و توسعه مرکز نوآوری و شتابدهی نانو و بایوفناوری جهاد دانشگاهی شهید بهشتی، فعالیت خود را تا رسیدن به یک نمونه اولیه قابل ارائه برای جذب سرمایه گذار ادامه خواهند داد. در راستا توسعه ایده و محصول، هر یک از تیم­ های منتخب می­ توانند از خدمات حمایتی بهره ­مند شده و براساس گزارش عملکرد مستند، به ادامه فعالیت بپردازند.

ازدیاد برداشت نفت با استفاده از نانوبایو فناوری؛ پایش و پالایش آلاینده های محیط زیست با استفاده از نانوبایو فناوری؛ فراوری و بسته بندی محصولات با ارزش غذایی با استفاده از نانوبایو فناوری به اسم محور های اصلی رویداد نانو و بایوفناوری اعلام شده است. آخرین مهلت ارسال ایده 15 مهرماه، زمان برگزاری رویداد اواسط آبان ماه و تاریخ اعلام نتایج نهایی 30 آبان ماه سال 1400 اعلام شده است.

طرح ­های نهایی در صورت موفقیت، به سرمایه ­گذاران تخصصی تأیید شده به وسیله مرکز نوآوری و شتابدهی نانو و بایوفناوری جهاد دانشگاهی شهید بهشتی معرفی شده و شرایط لازم برای عقد قرارداد سرمایه گذاری با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی نهاد ریاست جمهوری و سایر نهاد های مشارکت نماینده در این رویداد فراهم خواهد شد.

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت رسمی مرکز نوآوری نانو و بایوفناوری جهاد دانشگاهی شهید بهشتی مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "برگزاری رویداد مرکز نوآوری جهاد دانشگاهی شهید بهشتی با رویکرد نانو و بایوفناوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری رویداد مرکز نوآوری جهاد دانشگاهی شهید بهشتی با رویکرد نانو و بایوفناوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید