برنامه های رادیو نوروز تا پایان تعطیلات اعلام شد

به گزارش عینک ورساچه، حمیدرضا مقدسی مدیر رادیو نوروز برنامه های این رادیو را تا خاتمه تعطیلات گفت.

برنامه های رادیو نوروز تا پایان تعطیلات اعلام شد

از وبسایت دولت جمهوری اسلامی ایران دیدن نمایید.

به گزارش گروه فرهنگی عینک ورساچه، به نقل از روابط عمومی رادیو نوروز، حمیدرضا مقدسی مدیر رادیو نوروز با بیان اینکه رادیو نوروز از 28 اسفند سال گذشته با حضور معاون صدا به طور رسمی شروع به کار کرد و قرار است تا 15 فروردین سال 1399 به فعالیت خود ادامه بدهد، گفت: این رادیو با رویکرد همدلی با مخاطبان و مخاطبین طراحی شده، طوری که با توجه به این روز ها که ایام مراقبت در مقابله با بیماری حاصله از شیوع ویروس کرونا است و مردم لزوما باید اوقات خودشان را در منازل به سر ببرند، بنابراین برنامه های رادیو نوروز بر این اساس طراحی و تنظیم شده که بتوانیم در اوقات فراغت مردم، در منزل همراه آن ها باشیم و به نوعی با رویکرد سرگرمی و نشاط، مخاطبین عزیز را همراهی کنیم. این رادیو شبانه روز، 24ساعته روی موج fm ردیف 95.5مگاهرتز در خدمت مردم است و مخاطبین می توانند برنامه های خود را دریافت نمایند.

وی با بیان اینکه رادیو نوروز شامل برنامه های متنوع زنده و تولیدی است توضیح داد: برنامه صبحگاهی صبح است و بهاران با رویکرد اطلاع رسانی و ایجاد نشاط با مخاطبان همراه می گردد. این برنامه شامل بخش های متنوعی همچون، بیان خبر ها و رویداد های روز و بخش های تعاملی با مخاطبان به صورت تلفنی و پیامکی است.

مدیر رادیو نوروز ادامه داد: برنامه نوروز در خانه از ساعت 10:30 هر روز پخش می گردد و تا حوالی ظهر ادامه خواهد داشت در این برنامه با قالب سرگرمی، مسابقات متنوعی برای سنین مختلف عرضه می گردد.

وی بیان نمود: ساعت 12 در زنگ مشاوره، مشاوره تحصیلی برای دانش آموزان ارایه می گردد که آن ها می توانند با کارشناسان برنامه ارتباط گرفته و سوال خود را مطرح نمایند. همچنین از نحوه استفاده از آموزش های مجازی آگاه شوند تا بهتر بتوانند از اوقات فراغت برای فراگیری دروس خود بهره ببرند.

مدیر رادیو نوروز ادمه داد: کاغذ رنگی برای ساعت 14 با رویکرد فرهنگی طراحی شده، کتاب و کتاب خوانی، سینما و موسیقی از مهمترین موضوعات این برنامه است. نونوار برای اوقات عصرگاهی از ساعت 18 تا 20 طراحی شده، سرگرمی، طنز و موسیقی از آیتم های پر تحرک این برنامه است.

وی تاکید نمود: ساعت 20 زنگ مشاوره تحصیلی در رادیو نوروز، باز نواخته می گردد، همچنین شب و ستاره برنامه ای فرهنگی است که هر شب یک کارشناس در حوزه های مختلف فرهنگی- تاریخی ضمن حضور در برنامه، مخاطبین را با موضوعات مختلفی آشنا می نماید که یک شب نشینی بسیار صمیمانه ای بین ما و مخاطبان خواهد بود.

مقدسی در پایان گفت: ما برای زمان های دیگر در رادیو نوروز از برنامه های تامینی پر مخاطب و شاخص سایر شبکه های رادیویی همچون لبخند خوبان برنامه طنز دفاع مقدس، صبح عید با شما، عیدانه و لبخند و کوی نشاط استفاده نموده ایم. امیدواریم با تنوع رنگ آمیزی که در این برنامه ها و در ساعات پخش رادیو نوروز تنظیم شده بتوانیم اوقات خوشی را برای شنودگان فراهم کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "برنامه های رادیو نوروز تا پایان تعطیلات اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه های رادیو نوروز تا پایان تعطیلات اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید