اپل با همکاری دانشکده پزشکی استنفورد برنامه هوشمند مبارزه با کرونا را اجرا کرد

به گزارش عینک ورساچه، شرکت اپل در همکاری با دانشکده پزشکی استنفورد نوعی برنامه هوشمند برای جنگ با ویروس کرونا طراحی نموده است. این برنامه شامل یک ابزار غربالگری و اطلاعاتی از پزشکان و دانشمندان دانشکده پزشکی استنفورد است.

اپل با همکاری دانشکده پزشکی استنفورد برنامه هوشمند مبارزه با کرونا را اجرا کرد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، دانشکده پزشکی استنفورد و اپل این برنامه غربالگری COVID-19 را برای پلیس، آتش نشانی، پیراپزشکی و سایر اولین پاسخ دهندگان به بیماری عالم گیر ناشی از ویروس کرونا طراحی نموده اند.

این برنامه مبتنی بر iOS با نام First Responder COVID-19، پرسشنامه ای برای غربالگری علائم را ارائه می دهد که می تواند در معین توصیه ای برای آزمایش کروناویروس و همچنین اطلاعات پزشکان و دانشمندان استنفورد در خصوص محافظت از خود در برابر ویروس و سایر به روز رسانی های مربوط به بیماری یاری کند.

کاترین کرنا عضو تیممراقبت های بهداشتی استنفورد در این خصوص گفت: اولین پاسخ دهندگان، افرادی هستند که در زمینه خدمت به جامعه ما فعال هستند و در معرض ابتلا به این ویروس قرار دارند. جوامع ما به دنبال این هستند که ثبات و نظم برقرار نمایند و ما به عنوان یک سیستم مراقبت های بهداشتی وظیفه داریم از آن ها محافظت کنیم، زیرا آن ها برای محافظت از همه ما کوشش می نمایند.

در حالی که این برنامه روی اولین پاسخ دهندگان متمرکز است، اپل در ماه مارس وب سایت و برنامه ای برای COVID-19 را با یک ابزار غربالگری و سایر اطلاعات در خصوص شیوع کروناویروس به شکل عمومی منتشر کرد. مرکز مراقبت های بهداشتی استنفورد، در حال حاضر اولویت آزمایش به وسیله COVID-19 را به اولین پاسخ دهندگان در ایالت های سانتا کلارا و سن ماتئو ارائه می دهد و ابراز امیدواری نموده است که این امر را برای سایر کارمندان مانند کارمندان فروشگاه های مواد غذایی و شاغلین خدمات عمومی گسترش دهد.

منبع: انتخاب

به "اپل با همکاری دانشکده پزشکی استنفورد برنامه هوشمند مبارزه با کرونا را اجرا کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل با همکاری دانشکده پزشکی استنفورد برنامه هوشمند مبارزه با کرونا را اجرا کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید