اونای امری: 3 سال دوری از لیگ قهرمانان اروپا برازنده نام آرسنال نیست

به گزارش عینک ورساچه، اونای امری پس از ناکامی تیمش در کسب سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا به وسیله لیگ برتر انگلیس حالا تنها به لیگ اروپا امید دارد.

اونای امری: 3 سال دوری از لیگ قهرمانان اروپا برازنده نام آرسنال نیست

به گزارش عینک ورساچه، اونای امری پس از رجحان بی ثمر تیمش در هفته انتهای لیگ برتر انگلیس و از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا حالا امیدوار است شاگردانش با قهرمانی در لیگ اروپا به معترجحانن جام باشگاهی قاره سبز راه یابند.

سرمربی تیم فوتبال آرسنال پس از رجحان بر لسترسیتی گفت: ما در طول فصل پیشرفت کردیم و امروز هماهنگ بودیم.نمی توانیم صددرصد شاد باشیم اما بازیکنان تمام فصل برای پیشرفت کوشش کردند. فاصله زیادی با منچسترسیتی و لیورپول داریم اما از نظر کیفی نزدیک به تاتنهام و چلسی هستیم. یک بار مقابل بارسلونا در تفلیس در سوپر جام اروپا بازی نموده بودیم و جو محل برگزاری فینال لیگ اروپا را می شناسیم. مشکل اصلی من در خصوص طرفداران آرسنال است و من ترجیح می دادم مکان فینال به انگلیس نزدیک تر بود. به نظر من ورزشگاه پر خواهد شد اما نه از سوی طرفداران ما و چلسی!

او در انتها اضافه کرد: سعی می کنیم برای این فینال هم مانند تعطیلات ملی حاضر شویم و در هفته اول دوران آماده سازی خیلی به فینال فکر نخواهیم کرد. 3 یا 4 روز قبل فینال، راهی باکو خواهیم شد.پس از پنجم شدن در لیگ، تنها شانس ما برای حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا قهرمانی در لیگ اروپاست. 3 سال دوری از لیگ قهرمانان اروپا برازنده نام آرسنال نیست.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اونای امری: 3 سال دوری از لیگ قهرمانان اروپا برازنده نام آرسنال نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اونای امری: 3 سال دوری از لیگ قهرمانان اروپا برازنده نام آرسنال نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید