انتخاب بهترین هتل در آنتالیا در نوروز 99

به گزارش عینک ورساچه، نوروز نزدیک است و از حالا باید به فکر بهترین برنامه برای گذراندن تعطیلات خود باشیم. یک روش عالی برای داشتن تعطیلاتی لذت بخش، سفر کردن است. کاری که باعث می شود زندگی در فرهنگی جدید را تجربه کنیم، جهان مان کمی بزرگتر شود و به علاوه، برای آغاز سال جدید انرژی مضاعفی پیدا کنیم. با این حال، در بعضی از موارد انجام هماهنگی های لازم برای سفر کار ساده ای نیست و بهتر است آن را به حرفه ای ها بسپاریم. آژانس های مسافرتی، پیشنهادهای ویژه ای را برای سال نو در نظر می گیرند؛ پکیج هایی برای سفر به مقاصد مختلف که شامل بلیت، هتل، بیمه مسافرتی و بعضی خدمات دیگر می شود. در میان آفرها و پیشنهادهای امسال، آنتالیا یکی از محبوب ترین گزینه ها است. در این مقاله قصد داریم شما را برای انتخاب بهترین هتل در آنتالیا در نوروز 99 راهنمایی کنیم تا بتوانید سفر لذت بخشی را برای خود و خانواده تان تدارک ببینید.

انتخاب بهترین هتل در آنتالیا در نوروز 99

بلیط هواپیما در طاهاگشت

انواع خدمات هتل ها

در پکیج های مربوط به تور آنتالیا نوروز در کنار نام هتل ها چند علامت اختصاری مشاهده خواهید کرد که به نحوه خدمات رسانی آن ها اشاره دارد. قبل از این که به انتخاب بهترین هتل بپردازیم، بهتر است با این علائم آشنا شویم و معنای آن ها را درک کنیم.

  • علامت B صورت خلاصه Bed & Breakfast است و به هتلی اشاره دارد که خدمات آن شامل اتاق و یک وعده صبحانه در روز می شود.
  • علامت B صورت خلاصه Half Board است. یعنی با هزینه ای که پرداخت می کنید، علاوه بر اتاق دو وعده غذایی نیز دریافت خواهید کرد که ممکن است صبحانه و ناهار یا صبحانه و شام باشد.
  • علامت B صورت خلاصه Full Board یا سه وعده ای است. یعنی هتلی که علاوه بر داشتن اتاق، مسافر می تواند سه وعده صبحانه و ناهار و شام را در هتل میل کند.
  • هتل All یا All Inclusive به هتلی اشاره دارد که در آن رستوران از صبح تا شب باز است و علاوه بر وعده های غذایی که در ساعت های مشخص سرو می شوند، نوشیدنی و میان وعده همیشه در دسترس است.
  • هتل Uall یا Ultra All Inclusive بالاترین سطح خدمات رسانی را دارد و رستوران و کافه آن 24 ساعته در اختیار مسافران است.

هر کدام از این انواع، برای گروهی از مسافران مناسب است. مثلا برای کسانی که می خواهند تمام وقت خود را به بازدید از جاذبه های مختلف اختصاص دهند یا طبیعت گردی کنند، هتل های B.B مناسب تر است یا کسانی که در سفر قصد استراحت دارند، هتل های All و Uall را بیشتر می پسندند.

چگونه بهترین هتل را برای سفر نوروزی به آنتالیا رزرو کنیم؟

شهر آنتالیا به داشتن هتل های عالی معروف است. هتل هایی از برندهای مشهور با بهترین کیفیت و بالاترین سطح خدمات رسانی که تمامی نیازهای مسافران را در طول اقامت برطرف می کنند. مشهور است که اگر در یکی از هتل های خوب آنتالیا اقامت داشته باشید، تا سرانجام سفر نیازی به بیرون آمدن از آن حس نخواهید کرد! شاید همین مسئله دلیل اصلی محبوبیت این شهر به عنوان مقصد تور نوروز 99 باشد. در مقایسه با شهرها و کشورهای شرق آسیا، زمان کمتری را در پرواز سپری خواهید کرد و پس از مدت نسبتا کوتاهی، به یک بهشت مدیترانه ای می رسید که بهترین محل برای ریلکس کردن و استراحت است. البته اگر اهل گشت و گذار ماجراجویی هم باشید، در آنتالیا موقعیت های خوبی برای تان مهیا خواهد بود اما بسیاری افراد این شهر را به عنوان محل استراحت و تفریحات آبی انتخاب می کنند.

به عنوان یک نمونه عالی می توان به هتل 5 ستاره کنکورد Concord اشاره کرد. این هتل در شرق آنتالیا و در ساحل لارا قرار گرفته است. ساحلی که از نظر پاکیزگی و ایمنی برنده جایزه Blue Flag شده است. فاصله هتل کنکورد از مرکز شهر 16 کیلومتر و از فرودگاه، 10 کیلومتر است. استخر روباز و سرپوشیده آب گرم، سالن بدنسازی، زمین تنیس، امکانات انواع ورزش های آبی، امکانات غواصی، شش رستوران با سبک های مختلف و … تنها بخشی از جذابیت های این هتل را تشکیل می دهند. نحوه خدمات رسانی کنکورد Uall است و این یعنی در هر ساعتی از شبانه روز می توانید غذا، نوشیدنی و میان وعده های دلخواه خود را میل کنید.

هتل پالمت بیچ ریزورت کمر آنتالیا یک هتل 5 ستاره در نزدیکی ساحل کمر است و از جمله امکانات آن می توان به استخر روباز، زمین تنیس، پارک آبی، سالن بدنسازی، باغ و ساحل اختصاصی اشاره کرد. نحوه خدمات رسانی این هتل به صورت All است و این یعنی رستوران هتل از صبح تا شب در اختیار مسافران قرار گرفته است و غذا، دسر و نوشیدنی های مختلف سرو می کند.

مواردی که اشاره کردیم تنها گوشه ای از امکانات بی نظیر هتل های آنتالیا بود. در پکیج ها می توانید طیف متنوعی از هتل ها را با امکانات و قیمت های مختلف مشاهده کنید. یک راه چاره مناسب برای داشتن سفری عالی، رزرو هتل در سایت رادین گشت است. مرجعی که اطلاعات کامل هر هتل را می توانید در آن بررسی کنید، امکانات هر گزینه را در قیاس با دیگری بسنجید و پس از انتخاب نهایی، تمامی مراحل و هماهنگی های مربوط به رزرو را به کارشناسان باتجربه بسپارید.

مقالات محبوب گردشگری

جاهای دیدنی استانبول جاهای دیدنی اصفهان جاهای دیدنی مشهد جاهای دیدنی تبریز جاهای دیدنی کاشان

لمینت دندان کامپوزیت دندان ایمپلنت ارتودنسی

منبع: تاپ تراول

به "انتخاب بهترین هتل در آنتالیا در نوروز 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخاب بهترین هتل در آنتالیا در نوروز 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید