افزایش حضور شهروندان در ساحل بوشهر ، ساحل منشا انتشار ویروس کرونا می گردد

به گزارش عینک ورساچه، دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: بوشهر دارای ساحلی زیبا است ولی این مکان نباید منشا انتشار ویروس بیماری کرونا گردد، با افزایش حضور مردم در ساحل، نگرانی شیوع ویروس کرونا شدت گرفته است.

افزایش حضور شهروندان در ساحل بوشهر ، ساحل منشا انتشار ویروس کرونا می گردد

به گزارش عینک ورساچه آنلاین به نقل از ایسنا، سعید کشمیری از بهبودی قطعی 135 بیمار مبتلا به کرونا در استان بوشهر اطلاع داد و اضافه کرد: تا امروز شنبه ششم اردیبهشت99، 47 نفر با علائم حاد تنفسی در بیمارستان های استان بستری هستند.

وی بیان نمود: از مجموع بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان 135 نفر از آنان بهبودیافته و 32 نفر نیز در منزل تحت مراقبت هستند و 9 نفر دیگر نیز در حال سپری کردن دوره درمانی خود در بیمارستان هستند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر با تأکید بر توجه به پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری گفت: تنها راه جلوگیری و شکستن زنجیره انتقال ویروس کرونا، رعایت فاصله گذاری اجتماعی است و بی توجهی به این مهم زمینه افزایش بیماری کرونا را افزایش می دهد.

کشمیری گفت: لزوم رعایت مسائل بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی در ساحل بوشهر ضرورت دارد.

وی بیان نمود: اگر به رفتارهای پرخطر و ممنوع شده شامل تجمع و تردد بدون فاصله گذاری اجتماعی توجه نشود انتظار شیوع بیماری کرونا در همه سطوح جامعه وجود دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اعلام نمود: در تجمع نگرانی هایی وجود دارد، تجمع موجب شعله ور شدن کرونا شده و اگر این بیماری گسترش پیدا کند ممکن است قابل جبران نباشد.

منبع: همشهری آنلاین

به "افزایش حضور شهروندان در ساحل بوشهر ، ساحل منشا انتشار ویروس کرونا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش حضور شهروندان در ساحل بوشهر ، ساحل منشا انتشار ویروس کرونا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید