بسته خبری لژیونرها ، دوری قدوس و ناراحتی سرمربی امی ین

به گزارش عینک ورساچه، سرمربی امی ین گفته بابت نبودن سامان قدوس افسوس می خورم و چنین چیزی را هم برای خودم آرزو نمی کردم.

بسته خبری لژیونرها ، دوری قدوس و ناراحتی سرمربی امی ین

شرایط ناتعیین گوچی

سایت پولیتیس قبرس گزارش داد شرایط رضا قوچان نژاد در نقل وانتقال های زمستانی تیم آپوئل همچنان مبهم است و در نهایت تعیین نیست چه اتفاقی قرار است برای این مهاجم ایرانی رخ دهد.این رسانه قبرسی نوشته به نظر می رسد چند تیم ایرانی خواستار به خدمت دریافت رضا قوچان نژاد در زمستان هستند. به زودی اطلاعات کافی درباره خریدوفروش های ماه آینده آپوئل منتشر خواهند شد.رضا قوچان نژاد در چند بازی اخیر تیم آپوئل در لیگ دسته اول و جام حذفی قبرس نیمکت نشین بود.

ناراحتی سرمربی امی ین

کریستوف پلیسیه سرمربی تیم امی ین فرانسه درباره جدایی سامان قدوس و حضور در جام ملت های آسیا گفت: سامان قدوس از تیم ما جدا می گردد تا در جام ملت های 2019 آسیا شرکت کند. اگر تیم ملی ایران تا خاتمه این رقابت ها پیش برود سامان قدوس اواسط ماه فوریه به تیم بازخواهد گشت. بابت نبودن سامان قدوس افسوس می خورم و چنین چیزی را هم برای خودم آرزو نمی کردم.

سامان قدوس از 2 سال اخیر تاکنون فرصت استراحت نداشته و حتی مدتی قبل خستگی خود را ابراز نموده بود.

فارست مهاجم نمی خرد

آیتور کارانکا سرمربی ناتینگهام فارست درباره احتمال خرید مهاجم در نقل وانتقال های ماه ژانویه گفت:خط حمله پستی نیست که ما در آن به جذب بازیکن جدید فکر کنیم. ما لویس گرابان، داریل مورفی و کریم انصاری فرد را در این پست داریم و احتیاجی نمی بینیم که بخواهیم مهاجم جدیدی جذب کنیم. ناتینگهام فارست 3 مهاجم بسیار خوب دارد و بدین خاطر جذب بازیکن در این پست واقعیت ندارد.امروز به شما می گویم که خط حمله ما به خوبی تحت پوشش واقع شده است و در این در پست هیچ اقدامی نخواهیم کرد. البته اسامی بازیکنانی که می خواهیم ماه ژانویه جذب کنیم در اختیار داریم.

احتمال جدایی نورافکن

سایت walfoot به تحلیل عملکرد بازیکنان فصل جاری تیم بلژیکی شارلوا پرداخت. این رسانه مطرح کرد سرمربی شارلوا در پستی که بازیکن جوان کشورمان بازی می نماید، چند گزینه دیگر در اختیار دارد که همین مساله باعث کم به بازی دریافت شدن نورافکن می گردد.در بخشی از این گزارش همچنین عنوان شده قابلیت های نورافکن در قیاس با قلی زاده، دیگر ایرانی تیم که خودش را مطرح نموده بیشتر است اما به دلیل احتیاج نداشتن مربی، کار برای نورافکن سخت شده است.به همین دلیل شاید نورافکن در زمستان از شارول جدا گردد.

3-350

منبع: ایران ورزشی

به "بسته خبری لژیونرها ، دوری قدوس و ناراحتی سرمربی امی ین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته خبری لژیونرها ، دوری قدوس و ناراحتی سرمربی امی ین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید